DONT LET THEM CHANGE U

Gud vad stolt jag är över mig själv. Jag tränade ikväll precis som jag lovat. Fokuserade mest på rumpa och mage ikväll, imorgon blir det hela kroppen. 
 
När man ligger här nu och är klar, så fattar man inte varför man inte börjat tidigare. Känslan man får i kroppen är obeskrivligt härlig, det brusar typ haha.
 
Imorgon är det även dax att fylla på matförrådet för mig och Simba. Blötmat till honom och avokado och keso till mig! Man kanske även ska unna sig bananer och göra sig bananpannkakor till middag imorgon? Fan så gott, det kör vi på! 
 
Dax att sussa nu. Godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av:  ▬

Guud va himla snygg och söt du är!!

Svar: Nämen.. Tack, vad glad jag blir! :3
EXECUTEBARBIE

2013-08-12 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0