DEATH TO IT

Vad ska jag ta mig till?? Jag ligger i soffan och gråter av smärta. Jag vet inte, min mage har varit konstig hela dagen och nu ligger jag i soffan och kan inte röra mig! Jag klarar fan inte mer snart. Det gör som ont l "övre" megen typ så det kan ju inte vara mensvärk, det gör jubsom ont längre ner. Jag har fan aldrig varit med om värre!! Och inga värktabletter har jag hemma heller, hade jag kunnat hade jag gått på OK. Men jag kan fan inte röra mig. Och har dom ens det? Tänker inte riskera att krypa dit för ingenting. Guuuud
 
Till råga på allt så missade jag självklart min tvättid som var igår tydligen?! Så nu har jag tid den 26. Toppen. Blir till att tvätta i badkaret när det kniper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0