DÄR PALMERNA BOR

 
Ny skjorta från Gina. Halsband och leggins från Nelly. Kängor från skopunkten.
 
Mitt liv spårar ur. Jag testade mina nya ansiktsprodukter imorse och såg att jag även fick med någon återfuktande grej i resekittet. Smetade på det efter ansiktstvätten och djuprengöringen och vad händer nu? Efter jag sminkat mig med min BB-cream som också är återfuktande? Jo, MIN HY ÄR FET! Jag är glansig. Jag ser förjävlig ut. Det syns extremt mycket på mitt ansikte på dessa bilder, men det har som tur lugnat ner sig en aning nu. Det är första gången i hela mitt liv som jag är glansig. Jag har aldrig haft det problemet tidigare som tur är. Men nu har jag det och det känns jättehemskt! Vill bara hem och tvätta av mig ansiktet och strö sand i det. Men Icke. Om 3timmar kan slutar jag så först då kan jag fly hem. 
Har lärt mig nu att jag ska totalt utesluta återfuktande medel på min hy. Det går inte hand i hand. Får bara hoppas att dom andra rengöringsgrejerna inte torkar ut min hy så jag får mer finnar och skit. Haha vilket dilemma. Fet, glansig hy eller finnar, pest eller kolera? 
Gud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0