CUZ IM FALLING

Dax att sova. Imorgon blir det en dag med massa "måsten". Eller ja, två. Men jag tycker inte om att ha saker jag måste göra.
Jag måste springa på stan på mitt fika för att leta en potentiell present och sedan ska jag till tandläkaren 17:40. Okej, jag har inget att grina över. Är bara trött. 
Så dax att sussa och be till gud att jag slipper se en kuse på golvet när jag stoppar i laddaren i mobilen..
 
Jag kan ju hller inte bryta på traditionen att lägga upp en crapig mobilbild. Så här kommer en efter jag hade tränat klart tidigare idag. Mycket träningsbilder idag, javisst. 
 
Godnatt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anon

Lookin hawt! ;)

Svar: Thank u! :3
EXECUTEBARBIE

2013-08-29 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0