COUNTING THE DAYS

Sådär. Nu ligger jag äntligen i den nybäddade sängen och doftar kokos. Jag tog extra lång tid på mig i duschen tidigare ikväll för jag passade på att, lösa världsproblem samt peela och raka mig, lääänge. Sedan smorde jag in hela mig med Body Butter, så nu är jag mjuk, len och väldoftande igen. Underbart.
 
Och lägenheten är städad (dock inte damsugen eller avtorkad), Simba har fått sig en dos bus så han sussar nu och jag ligger i sängen innan klockan är 12. Jag vet inte, jag får bara ett jävla lyckorus när jag tänker på hur jag har det nu. Jag tränar igen, äter bra, har kommit igång med bloggandet och älskar det, håller rent hemma, har bokat en weekend i September som jag ser så jävla mycket fram emot och ja, jag är bara allmänt jävla glad! Och tacksam framför allt för det jag har. Flera borde vara det, man mår så mycket bättre om man fokuserar på det man har istället för det man inte har. Word
 
Nu ska jag sussa, godnatt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0