CLEANING OUT MY CLOSET

Fick hem mitt HM-paket idag. Lycklig tjej. Dock så valde jag att skicka tillbaka det mesta då jag helt enkelt måste spara mina små ören. Det jag behöll var en massa nya underkläder, en prickig blusgrej, vit stickad kofta och dessa chinos i beige! Har redan ett par mintgröna men har alltid velat ha ett par i "orginalfärgen" dock så ser dom väldigt gråa ut på bilden, men det är min redigering som är missvisande. Tyckte också att dom kanske var lite väl bagy, får passa sig vad man har till dom. Själv så tycker jag det är snyggast med ett tight tunt linne (det jag hade idag, wii) annars blir det för pojkigt. Lite sassy ska man ju vara.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0