BULLET WITH YOUR NAME ON IT

Mitt liv går så bra nu. Kommer hem på lunchen och ska greja med några bilder i datorn och vad händer? Jo, detta! Jag orkar inte. Jag måste köpa en ny dator. Gärna redan igår. Problemet är bara att jag inte har 5k bara sådär, så jag måste antingen ta på avbetalning eller spara. Avbetalning är ingenting jag vill hålla på mig, vill inte dra på mig en massa onödiga betalningar med ränta och grejer. Min diskmaskin som jag köpte för 5k var okej, för det är det nödvändigaste som finns tillskillnad från en dator. Jag har ju åtminstånde en som fungerar nu. Den sämre såklart. 
Nä, jag får se hur jag gör.
 
Om inte annat så har jag så underbara kollegor som ställer upp och hjälper mig, så jag har fått en skiva med W7 som jag ska plugga in när jag kommer hem. Hoppas det fungerar, annars kommer blod flyta. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0