ALL GOING BACK

 
 
Haha, oväntad middag va? Keso, Avokado och kyckling. Men se, jag tärnade Avokadon, lite omväxling iallafall haha. Men det här är så lättsamt att göra iordning, det är jävligt gott, nyttigt plus att det kostar mig typ ingenting. Köper jag en stor kesoburk från coop en en påse avokado så har jag den i 1vecka uppenbarligen! Eller ja, 5dagar. Någon gång kommer väl kyckligen att ta slut ur frysen, men då har jag fera kilo kött jag kan ta istället. Lucky me. 
 
Fan, jag måste ha nikotin. Speciellt nu efter maten, what to do? Antingen går jag på OK och köper mig en dosa. Eller så tar jag kexchokladen som ligger i kylen. Fan, den där kexchokladen. Eller så städar jag, yep. Jag ska städa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0