A THOUSAND LEGS

DET HÄR DEN VÄRSTA KVÄLLEN I HELA MITT LIV. 
 
Jag har fått fly mitt sovrum ut till soffan i vardagsrummet! Det börjar med att jag lägger mig ner för att sova, vad händer? Det börjar göra extremt ont på höger sida av magen, så jag får det jobbigt att andas och jag håller på att börja gråta, efter ca 20min avtar det och jag kan äntligen lägga mig för att sova igen. Jag sätter mig upp för att släcka lampan och ser hur Simba sitter och tittar på någonting vid dörren, jag kollar närmre. EN ÄCKLIG JÄVLA TUSENFOTING!! och ingen jävel som kan hjälpa mig så långt ögat når!! Jag fattar mod och ska döda den med en bok, men jag måste ställa den på kant eftersom den ligger tryckt mot väggen och självklart träffar jag bara typ, 7 ben?! Så den slingrar sig iväg under stackars Simba som jag skrikandes puttar bort innan den slutligen försvinner under min säng. Nu är den borta och jag ligger på soffan. Smärtan i magen börjar komma tillbaka nu också. Fyfan, jag klarar inte mer snart!! Det värsta är att det inte var den första! För ca 3veckor sedan kröp det en jävel på samma ställe!! Som tur var då så hade jag någon här som kunde rädda mig! Vad hade jag nu? Simba som inte fattade någonting utan bara följde efter den under sängen! ! Han satt sedan och stirrade mot listen som är mot huvuddelen i sängen, alltså kröp den in där. Då bestämde jag mig för att fly fältet. Jag vill bara här ifrån! Någon som vill erbjuda mig sängplats ikväll??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0