A CUP AND A CAKE

Spritsade mina cupcakes tidigare ikväll.
Haha, alltså. Dessa tar priset för dom fulaste cupcakes jag någonsin gjort! Nu har jag lärt mig att man ska inte experimentera när det kommer till just cupcakes, man ska köra på det man är van vid helt enkelt. Frostingen var underbart god, smakar verkligen hallon men den är så gräddig? Jättemärklig konsistens, ingenting man kan forma utan den flyter som ut. Chockladcupcakesen vart som en kladdkakemuffins. Nä, dessa recept använder jag aldrig igen. Jag ska fortsätta med att köra på min mors recept som hon använder när hon gör sina tårtor, det är en hård sockerkaka som reser sig. Samt receptet på frosting som hon gav mig, det är ju bara att smaksätta efter det man vill ha.Och självklart unnade jag mig en jäkel. Dock så var det en som var så liten och skrapade ur skålen med frosting för att få en liten skvätt bara. Alltså dom vart ju goda, men dom hör som hemma på ett barnkalas enligt mig.. Inget jag är stolt över att bjuda på direkt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut receptet på din mammas och på morotskakan? :) såg så himla god ut!

Svar: Ja det kan jag göra! Lägger ut det när jag kommer hem ifrån jobbet! :)
EXECUTEBARBIE

2013-08-15 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0