DAY 1.



Även att jag gjorde det. Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ut och springa idag, vilket jag inte gjorde, utan jag unnade mig en kvällspromenad istället. Kanske inte lika effektivt, men jag tog mig ut och det är jag stolt över. Efter det körde jag igång med min Squat Challange som jag har antagit, det cirkulerar ju omkring överallt på det här internet så varför inte testa? Det handlar ju ändå bara om 30 dagar. Sedan vart det bara ett vanligt hederligt träningspass, det känns nu, överallt! Så skönt. Jag önskar bara att jag kunde bli av med mer underhudsfett runt om maggen och röven, men det kommer väl. Om inte annat så är det väl bara att svälta igen? ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0