COCONUT TREE




Sitter i soffan nu insmord och härlig, fan vad skönt det är att duscha! Har även bakat min kladdkaks-kokos-tosca-kaka och självklart svek jag mig själv då jag insåg att jag inte hade sirap, fast jag var så säker. Sockret tog också slut för den delen när jag skulle göra toppingen så fick springa på Q8 i all hast och hoppades på att dom skulle ha sirap också, vilket dom självklart inte hade. Gick tom och plingade på med decilitermåttet i hand hos mina grannar men ingen öppnade, såklart. Skam. Jag fick improvisera helt enkelt och det blev ändå faktiskt ganska bra, inte top notch, men helt ok. Dock så har kakan inte svalnat en, så vem vet, den kan bli godare? Hm, min plan om att ligga nerfiltad i soffan med kaka och börja kolla på Game of Thrones måste börja ta fart nu.
Härliga kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0