Hej världen

Jag har inte bloggat på en stund nu eftersom jag har haft min "bloggdator" hemma i Ånge, glömde den där sist jag var ner (och anledningen till att den kallas bloggdator är för att jag har ps5 på den) 
 
En rolig grej som har hänt är att jag har tagit mig i kragen och börjat att käka LCHF! :D Det är verkligen superkul och GOTT! + att min mage redan efter 3 dagar kändes superbra (vilket den gör nu med)..
Tänker starta en ny kategori här som heter just LCHF där jag kommer lägga ut recept, tips och bilder på det som jag käkar, hihi. Något som jag har märkt är också att min mage känns mycket mindre svullen lixom, så tänk om några veckor! Jag ska ta några före bilder med och gämföra dem med bilder man tar längre fram! :) Ska börja gymma med, men jag har varit sjuk i snart en vecka så det blir till att vänta tills man blir helt frisk.. Jag längtar faktiskt lite till gymmet?
 
Här är 2 bilder som ni inte sätt på min lilla bäbis som jag ska hämta om 7 veckor<3
 
Detta vart ett väldigt osammanhängande inlägg, men jag har nyss haft migrän..
 
 
 
 
Min underbart fina kisse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0