Statestiken går upp?

Har sätt att min statestik här på bloggen har ökat? Spännande.. Eller var det kanske bara för bilden som jag la upp igår? Hela Ånge måste väl ha skvallrat om en sådan sak, folk har inte så mycket annat för sig i den här byn, am I right?

Har iallafall sköljt ur min inpackning för en liten stund sedan och kletat in en massa efterbehandlingar i det så nu är det mjukt som satan :) schyyysst. Men om jag får ge ett litet "tips", skölj ur inpackningen i iskallt vatten, det gör skillnad och under eftersom att fjällen på hårstråna sluts då, så det tar bort mycket friZZZ och ha i inpackningen lääänge, typ, minst 1timma! mja, gotta love it.♥


Nu blire iallafall te i min söta Tigermugg och Wallander (såklart). Det har blive min nya grej typ? Wallander och te på kvällen.. mysigt. OCH EN ANNAN MYSIG SAK!!!
Jag ska åka hem till min älskliing imorgon!! Vi har inte sätts på typ aslänge?! Så nujävlar blire å åka av. LOVE U♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0