Kvällsgotta

Har precis lagt över Wallander-Indrivaren till USBminnet som ska in i datan. Tror inte jag har sätt den filmen men det lär väl bli som igår då jag la över en annan Wallanderfilm. Kollade i typ 10 minuter och insåg att jag redan sätt den?! Fuuu. I hate that. Så hoppas att det inte blir så med den här också..
Kände dessutom att jag vart sugen på något gott till filmen, så jag skar upp lite morötter och smaksatte lite crème fraiche till nån sorts dipp.. Helt ok! Dock så är det typ 2 morötter kvar nu? Det värkar vara något bugg med internet för jag har sutte i typ 10min nu och väntat på att vlc ska laddas klart? Ni förstår, på notebooken jag använder för tillfället så försvinner ALLT när man startar om den? Helt sjukt. Men det är ju en "skoldator" så. Egentligen bryr jag mig inte heller, använder den ju bara till att plugga in i tv:n när jag ska se på film. Aja röka och ringa bby nu medans det laddar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0