Still Waiting

OmgOmgOmg.. Hur lång tid kan det ta att fatta ett beslut? grr.. Jag blir så arg, jag har konstant typ dampuppdaterat min inkorg bara för att få ett mail. Det mailet som betyder så sjukt mycket. Jag vill bara kunna lägga upp en bild på en tickande bomb och typ skriva "släpper bomben sen" eller något annat i den stilen. Men jag antar att jag har typ föör stora förhoppningar, jag menar, mitt liv har varit ganska tursamt endå. Fast även, även om jag skulle få mailet och det står "Tyvärr" så gör det inget, för då kan jag acceptera en anna sak istället :D så egentligen, hur det en blir så blir det bra, men det skulle inte skada om det vart underbart?


bilden är tagen ifrån google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0