Kittenshopping..

Tog och beställde hem lite saker till kissen.. En stor transportbur (som har ett vitt tak ej silver), en kattvippa, klosax  och en kattlåda med kolfilter! Den är suverän! Det blir aabsolut ingen lukt alls.. Love it.. Sedan så kombinerar man den med Ever Clean - Lavendel (kattsand) fan vad bra.. Allt som saknas nu är att beställa ett katträd, schampo och balsam, matskålar, godis, mat, kattsele, underlägg till matskål och ja, allt annat skoj :D
 
Idag har annars varit en bra dag!! Var och skrev kontrakt på den nya lägenheten idag vilket känns sjukt skönt.. Nu vill jag bara ha 1 november så att jag kan flytta in med min lilla familj.. I den nyrenoverade lägenheten med helkaklat badrum med golvvärme.. AHHH
Ah just, jag ringde även  upp kattuppfödaren och hon ska skicka tingningskontraktet imorgon som jag ska skriva på och skicka tillbaka!! Sedan så ska jag sätta in pengarna på hennes konto, sedan kommer det stå att han är tingad och han är då officiellt MIN(vår) katt! åååh mygood. Hon berättade även att han kurrar jättemycket och pratar, en jättesocial liten kille, så mysigt.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0