BOMB nr 1!

Vi fick lägenheten!! Jag är så äckligt glad.
Så här var det: Vi var och kollade på den förra veckan samtidigt som två andra par. Inflytt på den skulle då bli 1/9! Vilket är om typ 3 veckor?? Så då vart det panik med att bli av med den här lägenheten, betala två hyror när hyran på vår nuvarande lägenhet ligger på 7000kr känns inte sådär vidare skoj.. i 3 månader dessutom. Iallafall.. Hon ringde upp mig och sa att vi inte fick den :( så jag vart jätteledsen.. Men sedan sa hon att vi kunde få en lägenhet på gården nedanför, likadan samma hyra fast spegelvänd! Jag sa JA såklart! Så nu ska vi och skriva kontrakt på Måndag!! Och det är så bra, för det är inflytt 1 november istället för 1 september vilket ger oss mer tid att packa och bli av med lägenheten!! Sedan så har jag 2 stycken som är intresserad av den så det är suuuper! I värsta fall måste vi betala dubbla hyror 1 gång vilket är lungt, då vi har ett sparkonto med cash! Och en anna sak..
 
LÄGENHETEN ÄR HELT NYRENOVERAD! KAKLAT BADRUM MED BADKAR OCH GOLVVÄRME! OCH KÖKET ÄR TO DIE FOR
 
(Det är absolut inget fel på den vi har, den är nybyggd och helt ny så jag och min sambo är dom enda som har  bott här! Snacka om att man har tur med lägenheter)


Jag kan inte vara mer lycklig.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0