Byter snart till ********** istället




Jappjapp så är det! Jag ska flytta min blogg till en annan domän. Är så sjukt trött på alla tomma löften av blogg.se att deras app skulle lanseras inom kort (och det var i början av sommaren). Jag har ju lixom sagt det typ 700 gånger att jag vägrar sitta och blogga såhär dvs skriva en tråkig text utan bilder. Så därför har jag börjat skriva mer statusuppdateringar på facebook och lägga ut bilder där istället. Boring for u guys iknow, men det ska bli ändring! Måste bara fixa en massa med flytten samt fixa med mobilbloggning.! Men mer om det sen! Måste verkligen sova nu en sväng, har jobbat dag och ska också jobba kväll (köra truck yey!!:D) sedan natten inatt.. Börjar lixom 01:10.. Sen nu kvällen då ifrån 18! Så måste hinna sova en sväng nu. (btw så jobbar jag mer en gärna extra eftersom nu när jag jobbar 100% så räknas allt extra som övertid/mertid, vilket betyder att jag tjänar det dubbla ivtimmen! Sweeeet! ;):D
aja ska sluta skryta nueh. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0