Tur i oturen..?

Kul liv.

Var till Östersund tidigare idag och vad tror ni händer dagen innan..? Mitt pass är borta!! Så jag får panik och letar ÖVERALLT som en galning efter det utan resultat.. Så jag tog med mig ett gammalt pass, mitt gamla legg och en kopia på passet.. Tror ni att det funkade? Aldrig i livet.

Fick dock göra stadskörningen.. Inte för att de hjälpte för idag så måste jag flytta fram mitt teori- och uppkörningsprov.. För att jag inte har något legg?! Kul liv.. Kan inte åka till Sundsvall heller som planerat för att jag inte har något legg!! Och heller inte hämta ut mina paket.. (ska dock göra ett försök imorgon då alla har komme)

Så ser mitt liv ut just nu. Kaos! Katastrof! Ovanligt.. Ska börja jobba 11 ikväll också så det känns ju super nu när man är skittrött.. Äh.. Går nog bra..

Men om man ska se lite ljust i det här mörkret så var det nog lika bra att allt flyttades fram.. För jag hade nog inte klarat uppkörningen anyway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0