Sick me baby

Kul morgon.

Somnade inte förns typ 3 igår och vaknade typ för 1timme sedan av att jag höll på och drunkna i slem och hosta lungorna ur mig, plus att jag höll på att bli kvävd pga att mina andningsvägar i näsan var igentäppt.

Så det var bara att kliva upp, ta nässpray, tablett, hostmedicin och göra te med honung as always.. Och nu ligger jag vaken och glor på tecknat.. Fun fun.. Jag vill bara somna om.. Men det går ju inte.. :( nä vad ska man göra.. Det känns fan som om att man aldrig kommer att bli frisk, jag är ju inte van att vara sjuk för jag är aldrig det i vanliga fall! Kanske det är så det är, att om man sällan blir sjuk så kanske man blir jäääättesjuk när det väl händer.. Vene ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0