Påväg hem

Åhh, jag har så mycket jag vill skriva om!! Men jag orkar fan inte..

Igår efter vi kom hem ifrån föreställningen så hade mitt älskade Sims 3 Husdjur laddats ner :D:D så efter att älskling hjälpt mig installera det så satt jag sedan och spelade tills 4 på natten! Jag är helt besatt och det är så sjukt kul!! Så fort jag kommer hem nu så ska jag börja tanka till min dator och medans det rullar på så hade jag tänkt hoppa in i duschen och bli en ny människa! (har ju fan haft på mig samma kläder i 3 dagar nu haha rekord!) så det ska bli skönt..

Men resten skriver jag om nån annan dag, ska fortsätta lyssna på musik nu och längta tills tåget stannar i Ånge! :)

Btw, bild på paaarddressen och nyväskan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0