On the road again

Hej snyggingar!

Nu sitter jag i en Budbil påväg till Östersund, för man är ju hellre sjuk där det finns någon som kan ta hand om en am I right? ;) Men jag börjar faktiskt att känna mig mycket bättre hör och häpnad! Halsen kliar och är bara lite irriterad nu och nässprayen gjorde verkligen susen för näsan, I CAN BREATH AGAIN! dock så känner jag mig ganska svag fortfarande, kanske för att jag inte har äte något en? Haha kom på det nu.. Jävlaskit. Men är det bara mig det blir så för? Att man knappt äter någonting alls när man är sjuk? Haha, jag har ju i stortsätt bara levt på hårdbröd och te med honung den här veckan.. Kanske blir nya bantningsmetoden..? Tänker att se en reklamanonns där det står:

"Följ trenden du också! Bli sjuk tappa kilon. Annika 23 tappade 15 kilo av lunginflammationen, tveka inte, gör det du också!"

Haha sick. Ska dra chiaow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0