Omg wtf

Hade fan i stortsätt glömt bort att jag ska åka till älskling idag..?! Vi ska ju gå och kika på Joe Labero-"20 år senare" tror jag det hette.. Spännande.. Det är dock bara ett liitet problem.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG..?! typ allt är i tvätten..?! Och mitt paket med pardziprallen och väskan kommer tydligen att hamna på ica :( suck.. Sen om jag har tur så får jag kanske hämta ut uggsen idag!! Men då kommer det yttligare ett problem.. Hinner jag..?
Man brukar ju oftast få sms-avierna vid typ 4-5 på dan och Budbilen som jag ska lifta med ner går vid 2 :/ alltså snacka om att detta är fel dag för att åka hemifrån..?! Först allt det här och sen kommer ju Sims pets uuut ;( + att jag var tvungen att ta ledigt imorgon för jag tar mig inte hem efter att Labero är slut..
Alltså jag funderar fan på att stanna hemma ;) eller kanske ta tåget.. Men ååh javene..
Äh, man får väl bara gilla läget I guess.. Jajja, nu ska jag iallafall sova med lillkissen brevid mig i sängen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0