Hemklickat

Finns det något bättre en att sitta och klicka hem en massa things när man är sjuk?
Jag har faktiskt gjort något jag aldrig trott jag skulle göra.. köpt en Ziperall! Jag är ju mer för the real "One Piece"(jag äger själv en rosa), vet inte, men dom andra känns bara så kopierat lixom? En budget version av Piece.. Men den är Ziperallen har jag faktiskt alltid velat ha sedan jag såg den för första gången för jag älskar verkligen mönstret! Jag är inte så mycket för det där klassiska leomönstret men det här vita, to die for.. fräsht.. och billig somsagt ;) Så det blev en sån.. + en väska (hör och häpnad) köper aldrig väskor.. för väskor är en av dom få saker som jag har jättesvårt för att köpa.. vene, men jag gillar att ha en väska tills jag hittar en som är WOW effekt på. Inte för att det blev så för den jag köpte, för ingen väska kan slå den sjukt snygga jag har nu. DEN ÄR HET. Måste fan visa er imorgon bara för att den är så snygg haha. Men tillbaka till Ziperallen, nu är det bara två One Piecear som jag har kvar för att fullända min lilla samling och det är dom två som är under Parden :) Och den på bild nummer 1 är det hösta prio på, den är så mysig, så vintrig, så nuuu♥


Åh, jag vill så gärna att M darling ska ha en så vi kan mysa i dom tillsammans!♥ Kanske en julklapp who knows? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0