Hej snyggingar

Haha känns som om att det har blive lite av en tradition att blogga den här tiden när jag jobbar natt ..? Kanske för att jag har "mest" tid nu eller nått..

Är iallafall lite halvt exhighted nu för jag tror att paketet med min parddress och väska kommer att dunsa ner i brevlådan idag wii :D så funderar på om man ska tvinga sig själv att vara vaken till 10 då posten kommer eller om man ska ta det när man vaknar..? grejen är ju den att om jag tvingar mig själv att vara vaken så kommer jag nog inte orka ta kort på grejorna.. Dock så är det bra ljus då.. Istället för vid 5 då det är mörkt..

Aja måste jobba nu. Bjuder på en bild på lillgubben så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0