Hej läsare!

Sitter just nu på min vanliga lilla bloggplats och bloggar haha.

Men nu är jag halvglad och pepp på att komma hem, för mitt paket med WUGGSEN (wannabeeeUGGS) och stoora viiita pälsvantar och lite annat mys kom ner på Ångeslisken inatt, så ska gå in på brev efter 7 och lösa ut det :D sen så måste ju mitt paket (som jag trodde skulle komma igår) komma idag! It just have tooo.. Sen så skulle det ju vara trevlish om mitt paket med (The real) Uggsen ifrån Zoovillage kunde komma.. Men det lär väl man inte se förens på Torsdag eller imorgon om jag har tur.. Äh, det får komma när det kommer :)

Men bilder blir det på vad paketet inehåller när jag har komme hem och drucke lite o'boy! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0