Give me a brake

Okej, jag tar dom tråkiga nyheterna först och dom awesome nyheterna sen.
Det tråkiga är att jag är fortfarande dålig.. Jag är värre tom.. Ringde och tog ledigt ifrån jobbet inatt också eftersom när jag och min hemliga kompis satt på körskolan förut så började jag må sjukt illa.. Och jag säger såhär, jag kan jobba med huvudvärk, värk i kroppen, snorig näsa och halsont, men jag kan fan inte jobba när jag mår illa! Det går bara inte! Men jag hatar att ringa och sjukanmäla mig, för det känns bara så onödigt? Jag är ju inte döende eller så, så man får ju faktiskt lite ångest.. Nä, det är lika bra att jag inte jobbar inatt. Då kan jag ju ha lite mer tid till att vila bort den här sjuka förkylningen som verkar utarta sig till magsjuka..? hujeda mig..
Är att jag har fått tid för uppkörning och teoriprov!! :D hihiii jag är sååå glad! Och det känns så skönt! Men samtidigt lite sjukt, jag hade lixom räknat med att hålla på i minst 3-4 månader eller nått, eftersom jag aldrig kört bil innan men icke! I slutet av den här månaden gäller det! Så nu ska det pluggas och köras utav helvete haha! Ska ju göra stadskörning/halkbana den 25 också.. Spännande.. Kan inte fatta att jag snart har kortet i min hand, satte mig lixom bakom ratten för första gången för 29 dagar sedan och har kört 8 gånger på körskolan och till och från körskolan med pappa i mörkret kanske 4 gånger..? Kompis det går bra nu..
Synd bara att jag fortfarande är en:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0