Första mobilinlägget

Haluken kuken!

Tänkte ta och prova hur blogg.se's app funkar och hittils gillar jag vad jag ser! Måste bara säga det igen att jag är skjukt glad över att jag valde att byta tillbaka till blogg.se! Mwii

Är på jobbet nu iallafall och donar.. Börjar nästan ångra att jag inte sjukanmälde mig förut, men det känns ju bara så fel att göra det så pass sent och sådär. Men det går väl endå, det är bara halsen som gör ont.. Blir så less för jag glömde att ta med mig min honung som jag skulle ha i mitt te.. Sen så glömde jag att ta med min dunder-host-spray som jag köpte på ett apotek i Thailand.. Suck :( är huvvet dumt får kroppenlida I guess..

Ska glida nu, chiaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0