Fan vad sent det blev

Och Sims är inte ens klart..? Så vad va då anledningen till att jag satt vid datan tills nu..? Jo, Nelly.com och bonprix.. Hade fått ett mail med koden till den "hemliga" rean så satt och kollade igenom ALLT.. och det slutade med att jag beställde för 900.. Och det var inte ens saker som fanns på rean..?! Sen så gick jag ut på bonprix och ja.. Hittade en sjukt snygg skinnjacka som jag bara måste ha.. Eller gör jag det..? Egentligen inte för det finns bara en skinnjacka som jag alltid velat ha och den går på 1799:-.. Skapligt dyr.. Njä, jag lär nog returnera det mesta.. Beställer ju bara för att se om jag är lika snygg i kläderna som modellen.. Eller nått..

Men nu MÅSTE jag sova.. Har en känsla av att jag kommer att vara sjukt trött hela dagen imorgon.. Jag som har en dubbel körlektion inbokad!! Hujeda mig..

Bjuder förövrigt på en bild som redan finns i bloggen.. Fy mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0