ÄNTLIGEN

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt ett par RIKTIGA UGGs.. Jag kanske inte sa det men jag och Linnéa vart ju lurade på 2 par fakeuggs på en jävla fakehemsida?? Dom utgav sig för att sälja REAL 100% AUSTRALIAN UGG som det dessutom var 75% rabatt på. Yeah shure, vi åkte dit på typ 1500 jävla kronor och fick hem ETT par skor istället för två, men de går inte att använda för dom är sjukt fula och obekväma, så nu har vi bestämt att vi ska ta och gå upp i skogen och elda upp fanskapet!
Så lär er det ni alla Uggfantaster, det finns ingen seriös sida som säljer Uggs för mindre en 1000 kr, isåfall är den sidan garanterat fake! Som sidan som seglar runt på alla bloggar nu, UGGISFASHION.COM eller vad fan den heter, jag skulle ALDRIG i hela mitt liv köpa ett par där. Jävla svindlare..
Men nu har jag iallafall köppt ett par äkta Chocolate Classic Tall Uggs ifrån http://se.zoovillage.com/! Men det sved, 2795 kr närmare sagt, men det är de ett par riktiga Uggs kostar, så det är bara att betala och se glad ut! And belive me, I AM ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0