Inpackning.se

Hej hopp!

Ligger i sängen nu och vill(MÅSTE) inget annat en sova x( ska upp vid ca 12 för att vara redo tills jag slka tilltandläkaren 13:20.. Funfun. Tror inte jag kommer kunna ta bilen heller.. Fuck life.

Aja, tvättade håret när jag kom hem och hävde i mitt balsam ifrån 100% pure! Ni vet, det som bara innnnehåller en massa bra oljer och är 100% naturliga ingridienser? :DD aja, har det fortfarande i och ska ha det tills jag vaknar, så att mitt krull får sig en riktig fuktBOOST!. Lär väl sluta med att man avbokar tandläkaren eller nått sen också .. Vi fåer välse!
Aja, ska sova nu!! På återseende

Btw, checka MEGA- knuten på mitt lilla huvud ahhaah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0