I have done it

Jag vet inte hur många av er som läser min blogg som är vän med mig på fejjan, men för er som inte viste det så har jag tagit ut löshåret och klippt av över 1dm av mitt egna hår. Varför jag gjorde det var för att mitt hår var så slitet.. även fast jag klippt mig flera gånger innan, men det är för att jag har varit för feg med saxen dom gångerna! För ni vet ju att slitet hår fungerar som en dragkedja..? Alltså att det slitna lixom "klättrar" uppåt. Så that's why.. Kände det när jag stod i duschen med min inpackning i att det var så strävt längst ner emot topparna så jag tänkte, "Äh, what the hell", steg ur duschen med inpackningen fortfarande i håret och klippte. Dock så blir det inge mera plattande nu (iknow I have said it before) men om jag börjar platta igen så var den här uppoffringen gjord heelt i onödan.. så äre! Men det känns helt okej faktiskt! Längtar dock tills mina lockar blir lite mer "sammanhållna" så att man kan vistas ute utan mössan haha! Det brukar dröja nån vecka så det är bara att vänta.. :D


Men har ni själv slitet hår KLIIIPPP! Så värt.. Det blir kort och fult iknow men håret mår så mycket bättre! Som mitt, det gick ifrån strävt till lent och mjukt på bara några ynka sekunder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0