Försök 2.




Mja, jag sa ju att jag skulle sluta igen när den första snön föll (vilket jag självklart inte gjorde) men idag, typ 3 jävla timmar efter att jag köpt ett nytt jävla ciggpaket, kom jag på att jag helt enkelt orkade röka mer? Så jag gick på apoteket och köpte mig plåster.. Har alltid vare jävligt skeptisk till det, men mamma sa att dom var bra så why not..? rökte sista ciggen vid halv 3 och satte på plåstret vid 3 och har inte rökt sedan dess :) Har inte ens vare sugen? Vilket man endå blev av tuggumina jag käkade första gången (när jag hade uppehåll i 6veckor) SÅ I LIKE!! Har lagt in mitt paket jag hade i frysen så det håller sig tills man ska ut eller nått? feströkare ska jag bli och där med basta! tänker inte sluta forever lixom..


Men nu ska jag hoppa in i duschen och prova mina nya products! sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0