Dessa beslut

Jag har tänkt att unna mig något alldeles extra nu efter jul. Men jag har sådan beslutsångest...

Jag vill ha en Ipad2, men vad ska jag ha den till ? Jag har ju redan min Iphone4 och OM jag köper en, vilken färg isåfall??? Vit, svart, vit, svart...!

Sedan så vill jag ha en laptop eftersom jag inte har någon för tillfället! Men är jag verkligen i sååå stort behov av en??

Slutligen så vill jag ju ha en bil såklart och det är väl egentligen det viktigaste och mest behövande av allt.. Men det känns så jobbigt.. Jag vill ju bara kunna gå in på internet och klicka hem går ju inte med en bil.. Då måste man ju besöka, provköra osv... + att en bil känns inte så "unnande" ååååååååh!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0