Vilken underbar dag!

Ja guud vilken härlig dag detta har varigt endå! Hade ju mässan idag som var till slutprojektet som alla 3or har, ni vet, det som jag totalt failade med..? Fick ju inte till någon film eftersom redigeringsprogrammet jag använde mig av fuckade ur och raderade 3 cm på varje sida av filmen. inte okej. Så jag hade ingenting att visa upp.. Gick då till min underbara handledare som gav mig lite goda råd, så det slutade med att jag tog deras skelett Ben (?haha) och ett A4 där jag skrev namnet på mitt projekt och ritade lite streckgubbar som workade out på olika vis.. Inte så proffsigt kanske men vem fan va de?? Iallafall så fick jag betyget G!! Så jag är huuur jävla glad som helst! :D Haft sådan jävla ångest över att jag inte skulle klara det.. "Niclas, jag skulle kunna kyssa dig!" Ville jag bara häva ur mig när han sa det! gosh vad glad jag blev/är!♥

Sedan när jag äntligen hade komme fram till Ånge så gick jag upp till min vän Ulrika, vi rökte och jag sa att jag skulle bjuda henne på fika! Så hon ställde sig och tvätta håret för att göra sig klar (skulle åka med pappa hem halv 2 så de va lite panik) När vi väl kommer ner till fiket så kommer ju jag på att dom inte tar kort där.. och klockan var lixom 20 över 2 så då vare bara att sätta sig på trappan och röka tills han kom!


fan vad mycket text! aja. Sen när jag kom hem tog pappa in posten, och titta vad som fanns där! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0