sweet dreams are made of this

Hej min älskade B-blogg!

Nu ligger jag i sängen och har lite smått panik.. Tar ju somsagt STUDENTEN på onsdag och jag har köpt en klänning jag ska ha för 2 lax. (har velat ha den på min student i 4 år så jag kände att det var totaly worth it) Grejen är ju bara den att det är torsdag (egentligen fredag) nu och jag har fortfarande inte fått den.. Skickade ett mail för någon dag sedan då dem sa att den skulle komma senast fredag, vilket vi kom överens om.. Leveranstidenvar fan 5/7 veckor, så det vart lite av ett lycky strike där.. Jaja det lösersig väl, har iallafall fått 2 sms idag om att mitt nellypaket är på g + mitt H&M paket! Dock så vet jag inte om det är bikinisarna som jag returnerade och bytte till störrestorlek + modell eller dom färgglada linnena!
I nellypaketet är det iallafall min nya viita freebraa + ett armband, en Wonderbra BH och en present till Mange som han får se på studentnatten ;) tihi busigt.. Sedan väntar jag ju på studentklänningen och nytt löshår som jag beställt! :)Det är absolut inget fel på det jag har, tvärtom DET ÄR bara de att det är bara 100g, jag vill ha tjockare och speciellt till studenten då jag faktiskt funderar på att ha rakt och utsläppt, jag är ju snyggast i de så det lutar nog åt de hållet! :) Sen slutligen så är det ett paket med en ring som är något liknande en ring jag egentligen vill ha, men känner att den är lite dyr för tillfället! Menar jag betalar faktiskt i nuläget en typ copyring för 89 kr istället för den jag verkligen vill ha för 300.. I samma paket finns också en ny earcuff! Skitsnygg vekligen som jag ska ha till studenten vardet tänkt! Gosh I love them.. Så jävla perfekt för dem som inte har hål i örat eller som mig, en fet töjning i ena hehe..

Men nu ska jag ringa min babe och sen sova!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0