jävla AMATÖRER

Fyfan vad jävla less jag är nu! Hela min jävla dag som har vare så sjukt bra blev skit tack vare dig!

Jag hatar att åka med Veolias tåg som ni kanske märkt?! Iallafall så sätter jag mig ALLTID i den tysta avdelningen på morgonen för man ska slippa en massa skolungar ifrån Bräcke som väsnas och skit, sen på eftermiddagen så sitter jag där för jag vet att det aldrig är bokat där!
Ni kanske har läst alla mina inlägg jag skrive om folk som vägrar acceptera att det ska vara tyst i den tysta avdelningen?? Och hur mycket det retar upp mig and so on. För grejen är den att ingen tågkonduktör verkar bry sig heller?? Så det har ju vare skitkul efter en 7 timmars skoldag + en och en halv timme på stan och 3 timmars sömn! NÄ!
Och nu bara för att JAG råkar sitta i telefon när den slöa konduktören kommer så säger han till mig?! Jävla amatörer, jävla fittveolia tåg, det ska bli så jävlq skönt att slippa åka detta tåg som är sent MINST 2 gnr på en vecka!! Hoppas fan dom byter ut skiten till sj och när jag tycker så är det fan illa!

Så FUCK YOU veolia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0