I will always love u

Hej alla Annelie stalkers!

Ikväll så har jag gjort något underbart, jag har köpt en ny kamera!! Alltså, kompakt. Jag hade en förut (den längst ner) som var uunderbar! Älskade touchen och den stora bakre skärmen, men det var ju självklart den främre som var själva huvudgrejen! Den perfekt bloggkameran som ALLA har haha.. dock så valde jag att inte köpa en med BARA tocuh eftersom att den som jag har, har den slutat fungera på.. kul. Så jag kan inte använda den främre skärmen! Och jag tänkte så här att jag MÅSTE bara ha en kamera på flaket, känner lixom inte för att stå och vingla med min systemkamera för 6 lax haha.. Så jag hittade en annan modell med knappar! Gosh I love it!!♥ Ska bli kul att se när den kommer!^^
Har ni tänkt på hur jäävla mycket jag handlar egentligen?? Jag fick det på papper förut när deklarationen kom, ca 100 jävla tusen kroner handlar jag på SKIT eller ja, nödvändigt skit varje åår! Istället för att göra som alla andra som te.x jobbar där jag jobbar, dom spaaarar, men jag känner att jag inte, har råd? Jag vill passa på att leva medans jag kan! Och köpa allt jag vill ha!! Är det så mycket att gråta för..? NÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0