I don't care nuf said about it.

Ojojoj, ja nu är det mycket jag vill ändra på märker jag! Men jag kan ju försvara mig med att det är saker jag alltid velat göra!

Angående bröstoperationen:
Jag har alltid älskat bröst och man kan nästan säga att jag är besatt (!?) av dom! Ser jag en tjej på stan eller tåget med ett par schyssta lökar så stirrar jag som en gammal snuskgubbe haha!
Det är lixom inget fel med mina, dom är klotrnda och riktigt fasta, hänger inte det minsta! Men jag har alltid velat att dom ska vara en storlek större! skulle vara så jäävla sexigt och jag skulle känna mig som typ, snyggast i världen?!
En sak är jag iallafall säker på och det är att när jag gör det, så kommer jag ALDRIG göra D+ HATAR överdrivet stora silikonbröst, det blir lixom så överdrivet oäckta!Vem vill lixom att folk ska se att man har plastbröst på typ 100 meters avstånd.? nono.. Men det är ju alla frågor som snurrar runt i huvudet som får mig att tveka.. tänk om det blir snet, tänk om jag inte gillar dom, om dom blir förstora, försmå? Det gäller att man hittar rätt läkare! Jag läser om det varje dag typ, haha? jag är besatt.

Sen angående håret:
Satt och kollade på gamla bilder på mig själv och kunde fan inte fatta hur jag kunde vara så jävla pantad och förstöra det fina långa håret jag faktiskt hade! Jag var ung dum och ville passa in, så jag köpte mig ett löshår. Då var det ju allra första gången jag hade det så jag hade ju inte så stor koll på hur man skötte skiten. Det slutade iallafall i katastrof och jag slet av en boll med hår som var typ 20 cm i diameter. inte kul.
Sedan dess har det varigt halvdant och slitet och kort. Men det tycker jag verkligen inte nu! Men då tyckte jag det, men då växte iallafall håret så det skiljde inte långt innan det var så långt som jag önskat. Dock så blir man ju alltid storleksblind så jag hade ju löshår som var en meter typ haha?? skitfult!
Sen så vet ju ni alla om mitt missöde förra sommaren då linnéa övertalade mig att färga håret brunt. Gick till en skitfrisör som blekte det och klippte av det, sen fortsatte jag att bleka det hemma tills jag insåg att det inte blev bra så jag färgade tillbaka till svart! jävla skit och på den vägen är det. Så jag vill raka av mig ALLT och få en fresh ny start på det hela, fan vad härligt det kommer att bli! Men jag ska ju somsagt skaffa peruk, för jag tänker inte gå runt och se ut som en flata bland folk haha! På något sjukt sätt så längtar jag faktiskt efter den dagen jag gör det.. Spännande.

Sen till det sista, BANTNINGSPILLER:
Ehe. Ja, jag vill bli mindre vem vill inte det? Jag vill losa armarna, benen, röven och lite på magen fan vad perfekt! Och självklart så vet jag att det inte finns något mirakelpiller som får kilorna att rasa bara av att man sitter på soffan! NEJ! Jag ser mina BURN (fettförbränningspiller) som ett hjälpmedel att nå mitt mål snabbare, precis som en kille på gymmet som käkar keratin för att bygga snabbare muskler t ex! Och likt en sån så kommer jag självklart att träna och äta nyttigare! Nu när solen äntligen är framme igen så blir det till att börja springa utomhus! wiii! Så tråkit att vara inne på ett mörkt gym när det är typ 20+ och sol ute tycker ni inte?

Önska mig lycka till!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kan man handla dom bantningspillerna i östersund?

2011-05-24 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0