Hoppas du läser det här, fucker.

Förstår faktiskt inte varför folk ALLTID ska lägga sig i saker de inte har med att göra? Lixom vad är grejen? Visa sig cool inför pojkvännen eller är du en sådan stackare som mår bra av det? shit alltså. Skaffa en unge om du vill leka mamma..? Du säger vad du tyckte, hm, ja tycker det mer verkade som om att du nedvärderande och att du kränkte mig ganska hårt, dock ingenting som rör mig det minsta med tanke på att jag själv vet att jag är typ 7000 gånger bättre en dig? Och jag måste säga att du gav mig ett gott skratt, så tack för det! Synd bara att du inte vågade ringa mig efter jobbet då jag hade mera tid till att vara, intresserad.?
B har sagt att han inte gillar dig och stör sig som fan på den gången du bad han hålla käften, M gillar dig inte heller utan tycker du är allmänt vrickad! Där har du, duger det inte så kan jag servera det på ett silverfat om det känns bättre.?
FYFAN VAD SKÖNT DET SKA BLI NÄR MAN FLYTTAR
slippa detta jävla lågstadieskitsnacket och börja uppföra sig som folk!
väx upp för fan!
(hoppas på en lååååååång och ägande kommentar här nedan nu!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0