GUD SÅ LJUST DET BLEV

Tänkte ta och fräsha upp bloggen nu lite inför sommaren, men jag väntar fortfarande på att den perfekta header bilden ska tas... Tänkte också ta och lägga upp en maaassaaa bilder som ni missat under dagen, men tro de finns ork till de? näääää... och speciellt inte nu när man vet att typ halva klassen är och super sig askalas.. jaja.. min tid kommer också för
på Onsdag!!
Fyfan vad pepp jag är! ska dricka och vara full lördag, söndag och måndag hade jag tänkt! haha.. Vafan, en vilodag går väl bra? Men det lär väl sluta med att man dricker då å!
Samtidigt hatar jag det här med studenten.. för det är först nu som jag har insett vilka jävla underbara personer man gått i samma klass som i 3 år. Men det är väl så dom säger, man vet inte vad man har förens man förlorar det..?
sad but true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0