Gick inte att blogga igår?

Så försöker nu dåå..
Det var ju jättefint väder igår så jag tog och avdankade första soldagen! Dock så kom jag ut väldigt sent eftersom jag och älskling vaknade rätt så seent.. Men skönt vare! hua!
Sen idag så har jag och Linnéa tage och planerat sommaren lite granna! Jag och Mange hade ju bestämt oss för att åka på Peace and love i år men vi kom på att det är inte överdrivet bra band som är där i år (som när mötley var där, faaan vilket drag!!) Så nu har vi bästämt oss för att åka på en liten roadtrip! =D
Först drar vi här ifrån ner till Göteborg där det blir liseberg och annat skoj, sen på hemvägen stannar vi till i Leksand och går på sommarland osv! KUUUUUUUL! Men det är ju åter mycket planering kvar!
läääängtar anyway!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! Va snygg du är! Vilken kropp! :D

2011-05-10 @ 23:15:39
Postat av: Hihi

fyfan va skönt det är att runka till din extremt heta mage!

2011-05-29 @ 22:03:39
Postat av: Hihi

faaaaan va skönt det är att runka till din kropp!

2011-05-29 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0