Curage

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig i sängen efter en natt på jobbet! :)
Jag har tage på mig min älskade rosa typ KAWAII pyamas som jag köpte i Thailand förra gången vi var där! Vist är den söt? =D
Från det ena till det andra, var det bara jag som tittade på Curage den hariga hunden på Cartoonnetwork när man va mindre?? Jag älskar det fortfarande och nu såg jag att dom har en massa avsnitt på youtube! Så jag har legat nu 2 nätter i rad och tittat via min Iphone4! Älskart!♥ Btw, så är bilderna tagna med min nya kompaktkamera som jag inte orkat visa upp.. gör väl det senare idag..
Godnatt nu, vi hörs vid 5!
och NEJ jag gör ingen jävla emomin, jag har munnen full med Delikatess mackor med inlaggd gurka! muummms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0