B-O-R-I-N-G times

Det första du tvättar i duschen?
Håret och medans det första balsamet/inpackningen är i så peelar jag kroppen typ, 3 gånger.?
Gillar du kaffe?
Ja, det kan vara gott ibland!
Hur mår du just NU?
BRA! TOPPEN!
Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
S! amagad, who can it be??
Berätta om din senaste dröm.
Jag var med i filmen Titanic, vaknade av att jag var jätterädd och glad på samma gång, wierd.
Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Nää, det tror jag inte.
Vad vill du ha just nu?
Studenten, fint väder och en kall öl med dom bästa!♥
Har du räknat till 1000 någon gång?
jao
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
SLICKAR, dom som biter i glass är SJUK SÄGER JAG, SJUUUUK!
Använder du smileys?
Ja, annars är man ju som pappa?
Har du träffat någon kändis?
Hihi jaa!
Gillar du keso?
ÄLSKAT!
Vilken låt hade du sist i huvud senast?
I am addicted I suppose!
Hur många länder har du besökt?
oj, norge, danmark, turkiet, thailand och så vad det klart!
Är dina föräldrar stränga?
När det behövs!
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
NEJ
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
haha nej, det är svart och läskit där :(
Brukar du hyra film?
För sällan!
Var kommer du vara på Lördag?
Hemma tror jag!
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Ja, pappas kompis ringde och sa att pappa skulle hä på tvn så fort han kom hem, sen satt hela familjen bänkade framför tvn!
Vad åt du till lunch?
hmm.. soppa tror jag?
Har du lockigt hår?
Ja!
När grät du senast?
Vet ej, orka vara ledsen..?
Har du gått in i en vägg någon gång?
hahah, tror inte det.
Favoritårstid?
juni, juli agusti! För vindarna är varmare dååå..
Vem höll du senast i handen?
Magnus♥
Sover du med TVn på?
Inte längre!
Tycker du att du är gammal?
Haha näää! Jag fyller ju bara 20 i år! ;)
Är du mörkrädd?
JA! hela tiden överallt.
Gillar du ditt liv just nu?
loveit♥
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
men jaa!
Har du bra syn?
självklart! när jag inte har migrän såklart.
Var är dina föräldrar just nu?
Mamma är i köket och pappa sover.
Vad har du på dig just nu?
Haha, mina arbetskläder..
Vad var det senaste du köpte?
cigg...
Hatar du mer än 3 personer?
men ja..?
Använder du sushipinnar?
Ja!
Äger du ett vapen?
Maybe ;)
Gillar du ditt hår?
Ja och nej.
Gillar du dig själv?
Ja!
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Båda! 
Hur ofta använder du MSN?
Typ aldrig? det är bara sååå 90-taaal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0