stress, StrRess STREESS..

..och det är just tack vare de ordet som jag INTE har haft tid, ork eller lust att blogga. Men jag tänkte hinna mää lite nurå!


Lite uppdateesss

Jag, ÄLSKLING♥, mamma, pappa, moster, hennes barn(kusiin) och min systerdotter ska ju åka till det ljuva livet i Thailand på MÅNDAG! Det är lixom om typ 2 dagar..? shiet.. och det är så mycket som jag måste hinna göra!

Sen så har jag äntligen blive klar med matten! Alla rätt på provet dessutom (y)♥

och sluutligen så har jag handlat en massa saker som jag inte heller har haft tid att visa upp och jag vet inte om ni tänker på det men jag tycker iallafall att det är rätt wierd att jag först lägger ut en bild på något jag verkligen vill ha och sedan när jag väl har köpt det så visar jag inte upp det lixom..? hmm, måste bli bättre på det där..


---------------------------------
Så vad återstår det att skriva?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0