Long time ago..?

Jaaaaaa, jag lever! Men jag har, under dessa tysta dagar, haft ett par, ja, fuldagar heltenkelt!
Jag har gått osminkad, haft krull på hövve och fula kläder och det är som om att insperationen bara typ, försvinner med självkänslan!
Som idag på stan! Jag tror att det är såhär: Nu VET jag att folk stannar upp och kollar lite extra för att jag är ful när jag ser ut såhär men annars när jag sminkar mig/ har rakt hår and so on så är det för att jag är jävligt sexig!? ;D eller ja, det är min teori iallafall!
whatever.

Nu sitter jag iallafall på tåget efter en totalt värdelös handla-till-thailand-in-i-det-sista-dag! Fyfan vad jävla kass denna stad är att handla i! Har man pengar med sig så hittar man inte ett skit, men om man går helt luspank på stan nån dag så hittar man typ en helt ny garderob?? Jävligt mysko det där..
Men jag kan ju säga såhär, jag kommer ju inte komma hem helt tomhänt inte! Nix serru! För de resterande studentgrejorna kom idag :D jävligt sässy måste jag säga! Men jag tänkte ta och lägga upp bilder imorgon då jag alla grejorna!

Orkar dessvärre inte skriva mer nu tiiiaoow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0