Den som väntar på något gott..?

Mjaaa.. Jag sitter just nu och väntar tills överföringen av bilderna ifrån dagens photoshooot ska bli klaar men det går så jävla seeegt!
Det är ju så att jag, Emelie, Lina och Johanna håller på med ett projekt på en medialektion (kan fortfarande inte skillja på kom- eller prod jajja) där gör vi allafall en kalender/hemsida/film/layout för 2012! Lina är vinter, Johanna är vår, jag är sommar och Emelie är höst och idag fotade vi mig, dock så gick det inte så bra som jag trodde..
Grejen är den att jag tycker att det är jättelätt att ta kort på mig själv men så fort någon annan ska göra det (lite mer seriöst) så blir det typ skämmigt? eller ja, det beror på vilket humör jag är på, inte okej.
jaja, alla har vi bra och dåliga dagar..


Men åå titta, nu är det bara 177 700 kb kvar av 300 000.. kuul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0