TRÄSLAGET 2011

Här kommer det lite bilder sedan träslaget! :)
Jag, Magnus, Linnéa och Ulrika var hemma hos mig och grillade. Det skulle egentligen komma fler, men dom var lite halvlame.. Dock så löste det sig sen och jag blev vän med Emelie och Lisa igen!♥ nog om det.
Det var kallt väder, blåste och jävligt och stämningen var väl sådär, jag kan aldrig riktigt slappna av när man är hemma hos mig.. Så då beslöt vi oss för att åka ner till Pullis där vi alla vart fulla och glada, älskling åkte dock hem pga sina öron som han förstört sedan flaket :( sen blev våran lilla fest bombaderad av en massa folk som hade vare på hillen ?? typ 20-30 pers?? Ullis fick sin platta snodd så hon körde ut hela festen, sen satt jag och pratade med Lisa och Emelie tills pappa kom vid 2! End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0