Today is a good day.

För övrigt idag så har jag äntligen städat klart mitt rum! :D typ iallafall, måste bara bära in mattan ifrån alltan men äh, lika bra att den får hänga ute och luftas till imorgon! :)

Efter jobbet idag så hade jag och Linnéa bestämt oss för att springa elljusspåret men det började ju regna så då stormvägrade hon (håret..) Jag sprang dock den biten som går till en väg nära mitt hus, då vek jag av och tur var väl det med tanke på ovädret som drog in senare! hua vad rädd jag var!! Hatar verkligen när det åskar och blixtrar :(

Sedan så har jag ringt och meddelat min chef att jag har nyss tage studenten och att jag är fri för jobb! Fick direkt på fredag! scanning, helt okej! :D Nu blir det iallafall att hoppas på mycket jobb, måste spara pengar tills den stora dagen man lämnar boet..

Nu ska jag iallafall gå ut och röka en sväng och sedan sova, klockan är lixom halv 1! sent de..
Hörs imorgon, godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0